08:36 Aug 17th
with 10 notes
file under:
texty text,

whats your favourite musical theatre song?

i’m looking for new material to explore. female solos are preferred but really i just wanna know what you’re into! tell me your faves (bonus points if theyre lesser known because im on the hunt for exploring new composers) (but its also chill if theyre really well known!)

what’s your favourite thing to get at starbucks?

12:13 Jul 22nd
with 1 note
file under:
texty text,

i cant decide whether i wanna start watching i.n the fl.e.sh or t.he 100

which one has better girl characters can anyone weigh in on this?

world pride weekend is tomorrow in toronto aaaahhhh im so EXCITED!!!!!! if youre in toronto for world pride the next few days hit me up!! 

09:06 Jun 25th
with 1 note
file under:
texty text,alcohol cw,

please dear god

hi my friend and i made a quiz on some preteen website about what 1D member youll marry but likeeeee can you rate it a good amount of stars because drunk me will LOVE YOU

hey… does anyone else have trouble complimenting people? like. i like this person right now and we’ve been kinda dating or w/e and hanging out and i feel so shit because im really bad at complimenting them and i literally feel like garbage because theyre really nice to me and compliment me a ton. i have a bunch of good stuff to say about them but i never say it and idk why. maybe its the vulnerability or like???? idk maybe im just shit at intimacy?? but like ive had very loving relationships before„„ s igh idk idk it made me cry last night sometimes i just feel like a robot

12:07 Jun 16th
with 6 notes
file under:
texty text,

[plants an apple seed in ur backyard] i think ur cute

01:16 Jun 14th
with 2 notes
file under:
texty text,

whos going to toronto worldpride this year?!?!?!? huhh???? :)

remember when people used to rp in my ask box and it got so out of hand that i had to create an entirely separate blog just so people could continue to rp in my ask box without it clogging dashboards omfg

05:23 Jun 13th
with 2 notes
file under:
texty text,

omg is it not possible to search for a blog url on tumblr mobile anymore? like if im not following someone but want to visit their blog?

221b